Opoczno

Wtorek/26.11.2024
|Leona, Leonarda, Lesławy
1.jpg
Opoczyński Szpital z ISO 9001
28-11-2007
 
 
 
 
Wyślij link mailem
grafika
Opoczyński szpital dostał ISO.  Radości nie ukrywa Jerzy Filipecki, dyrektor placówki.  Dyrektor ma nadzieję, że ludzie przychodzący do szpitala będą mogli już wkrótce zauważyć jak wiele zmienia się tutaj na lepsze. Po przyznaniu ISO lepiej dla szpitala powinny wyglądać także kontrakty zawierane z Narodowym Funduszem Zdrowia.  Uroczyste wręczenie certyfikatu jakości opoczyńskiemu szpitalowi nastąpiło na 27 listopada.

h
 
Czym jest ISO?
Norma ISO 9001 należy do rodziny norm ISO serii 9000, które są uznawane na świecie za standardy wyznaczające sposób działania przedsiębiorstwa dotyczy obszaru zarządzania jakością.
Przedmiotem normy ISO 9001:2000 jest zgodność produktów i usług z ustalonymi wymaganiami klientów, jako droga do osiągania ich zadowolenia. Oznacza to, ze wszyscy pracownicy Szpitala dokładają wszelkich starań, by zaspokoić oczekiwania naszych pacjentów i permanentnie doskonalić swoją pracę.
Norma formułuje miedzy innymi osiem głównych zasad, które wspierają w osiąganiu założonych celów. Należą do nich:
- koncentracja na pacjencie, czyli zrozumienie aktualnych i przyszłych potrzeb najważniejszego klienta. Wyjście naprzeciw jego wymaganiom oraz przewidywanie i wyprzedzenie oczekiwań jakie klient może wyrazić.
- przywództwo - Powinno uwzględniać cele, kierunek działania oraz kreować wewnętrzne środowisko organizacji. Powinno sprzyjać pełnemu zaangażowaniu pracowników organizacji do osiągnięcia założonych celów.
- zaangażowanie ludzi - Uzyskanie całkowitego zaangażowania ludzi umożliwia pełne wykorzystanie ich zdolności z maksymalną korzyścią dla organizacji.
- podejście procesowe - Założony wynik osiąga się bardziej efektywnie, gdy zasoby i działania zarządzane są jako proces.
- podejście systemowe do zarządzania - Zidentyfikowanie systemu wzajemnie zależnych procesów, zrozumienie współzależności i umiejętne zarządzanie przyczynia się do zwiększenia skuteczności i efektywności działania organizacji.
- ciągłe doskonalenie - Stałym celem organizacji jest ciągłe doskonalenie.
- opieranie się na faktach w podejmowaniu decyzji - Skuteczne decyzje opierają się na logicznej analizie posiadanych danych i informacji.
- wzajemne korzystne powiązania dostawców. Ustanowienie wzajemnie korzystnych powiązań między organizacją i jej dostawcami podnosi zdolność do generowania zysków.

 
 
 
 
Wyślij link mailem
 
facebook-logo-transparent.png
youtube-logo.png
240px-F006.png
H.png
no kl.png
4-000001.png
1f.png
promuje_lodzkie_achromatyczne_uproszczone_800x518_72dpi.jpg
nbh.png
1
2
3
4
5
1
2
3
4
5
Nasze Wydawnictwa
interregion_logo.png
sz.png
PO.png
A.png
s.png
sA.png
UP.png
Z.png
B.png
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie


Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuje powyższe warunki  

.