Opoczno

Czwartek/21.11.2024
|Janusza, Marii, Reginy
3.JPG
BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA
23-07-2013
 
 
 
 
Wyślij link mailem

W okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2013 roku w Starostwie Powiatowym w Opocznie przeprowadzono badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w urzędzie. Pojemniki wraz z ankietami rozmieszczono w Starostwie Powiatowym w Opocznie przy ul. Kwiatowej 1a oraz przy ul. Rolnej 5 w Opocznie. Badaniu zostały poddane osoby załatwiające sprawy urzędowe w Starostwie. Zebrany materiał zawiera ankiety w liczbie 90 sztuk.

Największą liczbę ankiet zebrano z dwóch wydziałów Starostwa Powiatowego w Opocznie tj. Wydziału Komunikacji i Transportu – 28 szt. oraz Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami – 34 szt. Wynika to z faktu, że wydziały te codziennie obsługują największa liczbę petentów Urzędu. Ponadto zebrany materiał zawierał 16 ankiet bez wskazania wydziału lub stanowiska, którego dotyczy. Liczba i opinie dotyczące konkretnych wydziałów Starostwa Powiatowego w Opocznie można znaleźć w publikowanym załączniku.

 

 
 
 
 
Wyślij link mailem
 
facebook-logo-transparent.png
youtube-logo.png
240px-F006.png
H.png
no kl.png
4-000001.png
1f.png
promuje_lodzkie_achromatyczne_uproszczone_800x518_72dpi.jpg
nbh.png
1
2
3
4
5
1
2
3
4
5
Nasze Wydawnictwa
interregion_logo.png
sz.png
PO.png
A.png
s.png
sA.png
UP.png
Z.png
B.png
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie


Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuje powyższe warunki  

.