W okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2013 roku w Starostwie Powiatowym w Opocznie przeprowadzono badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w urzędzie. Pojemniki wraz z ankietami rozmieszczono w Starostwie Powiatowym w Opocznie przy ul. Kwiatowej 1a oraz przy ul. Rolnej 5 w Opocznie. Badaniu zostały poddane osoby załatwiające sprawy urzędowe w Starostwie. Zebrany materiał zawiera ankiety w liczbie 90 sztuk.
Największą liczbę ankiet zebrano z dwóch wydziałów Starostwa Powiatowego w Opocznie tj. Wydziału Komunikacji i Transportu – 28 szt. oraz Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami – 34 szt. Wynika to z faktu, że wydziały te codziennie obsługują największa liczbę petentów Urzędu. Ponadto zebrany materiał zawierał 16 ankiet bez wskazania wydziału lub stanowiska, którego dotyczy. Liczba i opinie dotyczące konkretnych wydziałów Starostwa Powiatowego w Opocznie można znaleźć w publikowanym załączniku.