Opoczno

Niedziela/22.12.2024
|Bożeny, Drogomira, Zenona
3.JPG
System Kolejkowy w Wydziale Komunikacji i Transpotru
16-07-2018
 
 
 
 
Wyślij link mailem

SYSTEM KOLEJKOWY W WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU

W Starostwie Powiatowym w Opocznie wprowadzony został system zarządzania kolejką do załatwienia wszelkich spraw w Wydziale Komunikacji i Transportu związanych z rejestracją pojazdów i uprawnieniami do kierowania pojazdami.

Pobieranie biletu z automatu biletowego jest warunkiem załatwienia sprawy w wydziale. Bilet ten należy okazać pracownikowi przed obsługą. Interesanci bez biletów lub z nieaktualnymi biletami nie będą obsługiwani, a osoby, które przybyły zbyt późno tuż przed zakończeniem pracy wydziału mogą nie otrzymać biletu na dany dzień.

Instrukcja pobrania biletu w budynku Starostwa:

1. Po przybyciu do Starostwa Powiatowego należy pobrać bilet z automatu biletowego znajdującego się w korytarzu poczekali przy Wydziale Komunikacji i Transportu. Na bilecie znajdują się talie informacje jak: symbol grupy do załatwienia, numer biletu, data i czas pobrania biletu.

2. Następnie należy oczekiwać na wezwanie przydzielonego numeru, który zostanie wyświetlony na monitorze zamieszczonym w poczekali przed wydziałem lub na sali obsługi. Dodatkowo, numer zostanie wywołany przez głośnik poprzez podanie numeru z biletu i numeru okienka w którym zostanie obsłużona dana osoba.

Uwagi:

I.

Przed pobraniem biletu z automatu biletowego prosimy o uważne zapoznanie się z grupami spraw możliwych do załatwienia w systemie, tj.:

Grupa A :  REJESTRACJA, WYREJESTROWANIE, WYMIANA DR I TR, WTÓRNIKI

  1. Rejestracja pojazdów
  2. Wymiana dowodu rejestracyjnego
  3. Wtórniki dokumentów lub tablic
  4. Wyrejestrowanie pojazdu (demontaż, kradzież, wywóz za granice, trwała utrata)
  5. Czasowe wycofanie z ruchu

Grupa B : ODBIÓR DOKUMENTÓW, ZGŁASZANIE SPRZEDAŻY, GAZ, HAK I INNE

  1. Odbiór stałego dowodu rejestracyjnego
  2. Adnotacje w dowodzie rejestracyjnym (gaz, hak, współwłaściciel, itp.)
  3. Zgłaszanie zbycia pojazdu (sprzedaż pojazdu)
  4. Odbiór zatrzymanego przez Policję dowodu rejestracyjnego  

 Grupa C : PRAWO JAZDY

 II.

  • bez kompletu dokumentów przewidzianych przepisami złożenie wniosku będzie niemożliwe;
  • szczegółowy opis możliwych do załatwienia spraw i sposób ich załatwienia w wydziale, znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej;
  • godziny w których automat biletowy wydaje bilety to:

                (dla grupy spraw A+C)   poniedziałek - piątek: 8.25 – 14.25

                                                        wtorek:  8.25 – 16.30

                (dla grupy spraw B)        poniedziałek -piątek: 8.25 – 15.00

                                                        wtorek:  8.25 – 17.00

  • w przypadku nie stawienia się przy okienku po trzykrotnym wywołaniu przez system, odnotowuje on rezygnację z umówionej wizyty (interesant musi ponownie pobrać bilet).

 

Internetowy system umawiania wizyt w Wydziale Komunikacji i Transportu

System zarządzania kolejką umożliwia rezerwację kolejki do załatwienia sprawy w Wydziale Komunikacji i Transportu poprzez Internet.  W celu skorzystania z Internetowego systemu umawiania wizyt w Wydziale Komunikacji i Transportu w Opocznie wymagana jest  jednorazowa  rejestracja na portalu: rezerwacja.opocznopowiat.pl lub poprzez link umieszczony na stronie Internetowej Starostwa Powiatowego w Opocznie: www.opocznopowiat.pl

Podczas rejestracji na portalu rezerwacja.opocznopowiat.pl należy wybrać rodzaj sprawy jaką chcemy załatwić w Wydziale, wybrać datę wizyty w urzędzie (możliwa rezerwacja terminu na 14 dni do przodu), następnie wybrać godzinę o której chcemy przyjść do urzędu, podać imię i nazwisko oraz adres email.

Po wpisaniu w/w danych należy wybrać przycisk „Zarezerwuj wizytę”. Po zarezerwowaniu wizyty pojawi się informacja dotycząca wybranej usługi, daty i godziny oraz identyfikator wizyty który można wydrukować lub zapisać.

W wybranym dniu, na około 15 minut przed umówioną wizytą należy pojawić się w Wydziale Komunikacji i Transportu. W biletomacie wybrać odpowiednią (żółtą) zakładkę „Rezerwacja Internetowa”, poprawnie wpisać otrzymany identyfikator wizyty odebrać bilet i oczekiwać na wezwanie przydzielonego numeru biletu przez pierwsze wolne stanowisko.

Uwagi:

  • identyfikator wizyty ważny jest przez 30 minut od umówionej godziny, jeśli nie zostanie aktywowany przepada;
  • interesanci umówieni przez Internet mają wyższy priorytet przed wszystkimi oczekującymi;
  • w przypadku nie stawienia się na wywołanie przez system w określonej godzinie, system odnotowuję rezygnację z umówionej wizyty (interesant musi umówić następną wizytę w innym terminie lub pobrać normalny bilet);
  • godziny na które przyjmowane są rezerwacje to:

                   poniedziałek, środa, czwartek : 8.30 – 14.00

                   worek -  8.30 – 16.00

                   piątek – 8.30 – 13.00

                       

  • rezerwacji dokonuje się z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, maksymalnie na 14  dni do przodu.

 

 
 
 
 
Wyślij link mailem
 
facebook-logo-transparent.png
youtube-logo.png
240px-F006.png
H.png
no kl.png
4-000001.png
1f.png
promuje_lodzkie_achromatyczne_uproszczone_800x518_72dpi.jpg
nbh.png
1
2
3
4
5
1
2
3
4
5
Nasze Wydawnictwa
interregion_logo.png
sz.png
PO.png
A.png
s.png
sA.png
UP.png
Z.png
B.png
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie


Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Akceptuje powyższe warunki  

.